En dag i Stockholm .


Kom på mig själv att jag inte hade bloggat idag. Det tar väl ett tag att få tillbaka en old vana.
Det har löste sig med datorn nu men jag har fortfarande inte skrivit min engelska uppsats. 
Den skulle skickas in senast 23.59 yesterday. Jag får skicka in den på måndag istället. 
Nu sitter jag vid Magnus dator medans han är nere och tar en dusch. 
Tänkte berätta om dagens händelser. 
Jag och min mother åkte in till staden Stockholm där vi möte upp vännen Petra med dotter Felicia.
Felicia och jag tittade runt och hon hjälpte mig lukta på pojkparfym och jag hjälpte henne hitta kläder. 
Egentligen skulle jag inte shoppa nånting men ändå så kom jag hem med en vinterjacka, en tee, ett par leggings och lite annat skit. 
Men men jag känner mig ändå duktig för jag har tjänat lite pengar på att sälja min fjällräven jacka och sen köpa en ny för en femtedel av priset.


Bilder- Felicia och Jytte med snygging hattar.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Fin blogg! :)

2008-11-15 @ 21:14:25
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0