Ett inlägg?


Fredagen den 14 november och idag tänkte jag börja blogg igen.
Egentligen skulle jag börjat skriva här imorgon men en dag hit och dit spelar väl inte så stor roll.
En månad sedan jag skrev här och lite saker har hänt i mitt liv. De saker är inte så viktiga så jag väljer att inte skriva ner det.
Fast jag kan väl för informationen skull säga att jag går fortfarande kvar på Wendela Hebbegymnasiet, bor kvar i det gröna huset i Sorunda, längtar efter Kihlens album och jag är tillsammans med Magnus.

Just nu sitter jag på mediaproduktionen och är klar för dagen. Ska nog start gå ner till centrum och titta efter ett impulsköp, en tröja tror jag att det blir.
Pengar efter en såld fjällräven jacka bränner i fickan. Fast jag måste i för sig spara lite pengar till en ny tjockisjacka, den kommer dock inte bli lika tjock var så säker.
 
Skriver inget mer för denna storlek är väl perfekt för ett första inlägg?



Ha det finfint ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0