Efter en skoldag.


Lite usch här för jag var nära på att inte få igång käraste datorn. Men det ordnade sig tillsist.
Idag har jag varit i skolan för jag kände mig mycket bättre idag.
Eller jag mådde redan bättre igår så jag övernattade hemma hos Magnus.

Igår fick jag mess från tele2 att man kunde ladda mobilen med kompis 195kr och få 3000st gratis sms till alla.
Jag blev ju så klart asglad och imorse sprang jag till pressbyrån.
Men verkligheten kom ikap glada mig när  hon i kassan sa att de inte hade några såna kontantkort.
Usch, fy, blää. Fast det som var lite roligt för det hade varit inne någon samma morgon och fråga samma sak.
Men någon sa att man kunde köpa såna på nätet. Hmm.. Jakten på de 3000st messen fortsätter..

Förutom att jag inte fick mina 3000st sms så har dagen varit härlig och bra.
Jag fick reda på resultatet av Naturkunskaps provet vilket gjorde mig glad.
Sen så blir man inte så speciellt trött av att gå 3 och en halv timme i skolan. Så man hade ork att hålla smilet uppe.


Bild- På ingenting och för ingen som helst anledning.

Nu ska jag skriva lite stödord inför en muntlig engelska grej. Önska mig lycka till♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0