En fredagkväll .


Vi sitter här, jag och Magnus och är i fullgång att ladda ner en film som vi ska titta på.
Medans nu går ner Magnus till nedervåningen och filmen håller på att ladda tänker jag på att snart så är den höstlov.
Om 3 veckor sådär skulle jag tro. Då blir det Vännersborg med den där Magnus.
Lov är något som jag verkligen tycker är härligt.
Fast jag gillar verkligen min klass men en vecka utan skola skulle inte sitta helt fel alltså.

Nu tycker jag att ni flickor och pojkar ska lämna datorn och min blogg.
Kanske gå på ett party med 60-tals tema like the snook i svett och tårar-videon.
Släger upp den för att ni ska komma in i rätta känslan.

Snook - Snook svett och tårar



Puss på snooken ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

såg du att kihlen var med på fredag hela veckan :) tillsammans med petter !

2008-10-03 @ 23:10:31
Postat av: tove

haha

den videon är så jäkla skön =)

älskar dannes lilla dans på 2.25 =)

2008-10-04 @ 14:20:08
URL: http://busenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0