Nu är det höst på riktigt .


Hejsan hoppsan .
Snart är denna helg slut igen.
Igår åkte jag och Magnus över till den stora staden Södertälje för att besöka en klassvän till mig, Lisa.
Vid stationen möte vi Joanna som hade med sig hela Rönninge sen åkte vi till Lisas hus.
Jag och Magnus stannade bara någon timme innan vi kände oss trötta och åkte hem.
Jag måste väl erkänna att jag inte är den största partypinglan just nu.
Hemma kvällar med film och den finaste pojken är något som jag gillar mycket nu när hösten har kommit.

Idag iaf så körde vi hem Magnus som kände sig lite sjuk och sedan åkte jag till Ösmo för att säga grattis till min kusin som fyller år nu i veckan.
Tevligt, trevligt med kalas men jag hade hellre legat kvar i min varma säng och pussat på den där killen som jag älskar.
Men men ska nog hoppa ner i sängen nu istället.
Sen blir det plugga, Japanska och Matte.

Peace sålänge ♥

Kommentarer
Postat av: dandaman

:O har hört hejsan hopsan förut ngn stans :P

2008-10-06 @ 20:08:31
URL: http://dandaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0