Får jag säga äntligen?


Äntligen.
Fast att ni inte ser det så har jag höstat till min blogg.
Det syns inte för det tar ett tag för bloggen att vänja sig med sin nya look men jag hoppas att inom en snar framtid så kommer ni att se resultatet.
Hoppas ni gillar det folks.

Äntligen.
Jag har tagit bort den där jobbiga musikspelaren här på bloggen.
Så nu hoppas jag på att inte skrämma bort mina läsare.
Är du nöjd nu?

Äntligen.
Så har jag och föräldrarna bestämt oss för att åka och köpa dator.
Jag är en sån flicka som skjuter upp allt.
Minns ni att jag skrev för någon månad sedan att jag i slutet av månaden skulle köpa en laptop?
Det gjorde jag såklart inte och jag sitter fortfarande med denna fula dumburk och argar över att det inte gör som jag vill.
Men nu på Tisdag ska det bli av, äntligen.
Ni folk får ändå inte bli förvånade om jag inte kommer hem med nån ny dator.
Jag är ju en sån flicka som skjuter upp allt som sagt.

Nu ska jag hoppa ner för trappan och vandra till duschen, peace ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0