Bistro Bar .



Ont i huvudet, snorig och trött. Jag är sjuk!
Åkte till skolan idag och gick bara en lektion sen plockande jag ihop mina grejer och for hemåt.
När jag kom till spångbro hade jag såklart glömmt bort att 848:an har ett uppehåll en timme mit på dagen så jag skulle få vänta en halvtimme på nästa buss.
Så fast att jag är sjuk så vandrade jag hem från Norr Enby, vilket tog en 30 minuter.

Nu ska jag plugga lite och så för jag har en del att göra faktiskt.
Just nu känns det som om jag inte kommer gå till skolan imorgon men mycket hinner ändra sig.

Du som bor i kalmar och inte har nått planerat i helgen så gav Adams-ray ett tips på fredagsnöje, som man kan läsa om på snookarnas myspace.



Själv så ska jag inte ditt.
Jag bor som sagt för långt bort för att fara dit, jag är för ung och sen så ska jag och Magnus gå på bio på Fredag.

Nu ska jag fixa lite så bye ♥

Kommentarer
Postat av: Meggie

I'm going! Damn, it's gonna cost a few thousand dkk, but It'll be worth it :b

2008-09-11 @ 19:53:06
URL: http://meggiez0r.blogg.se/
Postat av: Meggie

It was SO WORTH IT!

I got a interview with the guys and all ;)

2008-09-13 @ 22:18:20
URL: http://meggiez0r.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0