helgen .



Jag sitter här och mumsar på en stor sked med nutella.
Magnus har åkte hem för idag och jag har inget för mig.
Filmen Patrik 1,5 var riktigt bra. En av de bästa filmerna vi sett faktiskt.
Rekomenderar den till fullo!
Annars har det inte hänt så mycket i helgen.
Igår kväll var vi över till Dan och snackade med Get och Fredrik som också var där och tittade på en film.
Det kändes som förut och jag ljuger inte när jag säger att jag saknar Sunnerbyskolan lite.

Dan har lovat att  hjälpa mig med min Japanska läxa så ska snart ringa killen och fråga om han har lust att komma över.
Jag är så jäkla nöjd över att jag bytte från franska till Japanska, språket är tufft som få!
Fyfarao för fransmän!


Bild - En japan pojke i min lärobok

Nej nej, nu ska jag gå ner till köket och ta lite mer nutella, solong fuckers ♥

Kommentarer
Postat av: nettan grääs

nutella är underbart gott haha :D

2008-09-14 @ 22:19:07
URL: http://www.nettangraas.devote.se
Postat av: dandaman

jag tyckte d va bra att du bytte till japanska ist för franska :P

2008-09-14 @ 22:39:44
URL: http://dandaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0