Måndag .



Måndag igen och jag förvånas fortfarnade över att helgerna går så snabbt.
Lektionerna har rullat på fint idag och dagen slutade med Japanska.
Gick inte så bra på läxförhöret men men jag lärde mig hur jag skriver Jytte, så lite givande var lektionen.
Annars har det inte hänt så mycket idag.
Det känns trist att redan inne på 5 veckan säga att denna dag var som vanligt men vad annars kan jag säga?
Måndagarna brukar ändå vara den västa skoldagen.
Alla är trött efter helgens händelser och lite små dryga pga tröttheten då menmen imorgon är det Tisdag och då blir det bra igen.
Då ska vi till Hovsjö och ha en utedag med de andra ettorna, det blir nog chill för vi slutar halv 1.
 
Magnus är nog på bussen på väg hit, han skulle bara stanna någon timme så det blir snabba pussar.
Men nu ska jag titta när bussen går imorgon, peace. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0