På tal om ingenting .



Mamma är på väg hem med glass åt min hals.
Lite komiskt att vi pratade och rabblade upp de saker som behövdes köpa och jag frågade om jag skulle messa henne vilka varor hon skulle köpa för minnets skull.
Men hon sa att hon kommer ihåg det annars skulle hon ringa och så 3 minuter senare så ringde hon och frågade efter den femte varan. Fan vilket bra minne tänkte jag men sen kom vi på att det inte skulle handlas mer än fyra st saker.
Vilket är värst ett dåligt minne eller att man inte kan räkna?
Du förstår att jag har haft sjukt trist idag nu när jag berättar en helt ointressant sak som denna.

Jag beställde i alla fall daimglass så du kan ju gissa vem som sitter här och längtar efter sin mamma just nu. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0