Rensning .



Jag är så stolt över mig själv.
I helgen låg jag och tänkte på den perfekta födelsedagspresenten till Magnus, han fyller ju år den 21.
Då kom jag på det, kanske inte den perfekta presenten men en jäkligt bra present iaf om man får tycka till.
Kan såklart inte skriva här vad jag har tänkt mig för jag har en känsla att han läser min blogg.

Något annat som jag är stolt över är att jag rensar lite i mitt rum.
Äntligen fick jag upp rumpan och började rensa bort allt old smink som ligger och tar plats i mina lådor.
Nej, nu ska jag fortsätta vara duktig♥

Kommentarer
Postat av: Maria

hejhej jytte de e maria

nice blogg du har :D pussss

2008-09-03 @ 11:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0