Tisdagen.


Första dagen på påsk lovet. 
Det finns många hypoteser om varför vi i Södertälje har lov en vecka efter alla andra, tex. att det beror på att syrianernas påsk ligger denna veckan eller att denna planering ska minska drickandet under lovet. 
Igår var det grillning i Järna vilket lede till att jag likt några andra övernattade i Södetälje hos Oscar.
Vid lunchtid idag vaknade man och frukosten blev såklart pizza. 
Väl hemma gjorde jag ett snabbt byte av kläder och åkte med Fredrik och Dan till gymmet. 
Det var hela två veckor sedan som jag tränade så det behövdes verkligen. 
Efter svängde jag in och fick mina naglar fixade och målade rosa. 
Sånt är alltid trevligt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0