kvällen väntar.


Filmen igår var under förväntningarna, de tyckte iaf Nils, Markus och jag. Men den var ändå värd att se. Jag har faktiskt läst alla Harry Potter-böker förutom den sista men det ska de bli ändring på. Nu har jag lånat boken av Nils så jag kommer sitta fast med boken i några dagar skulle jag tro. 

Efter filmen igår åkte jag med Nils hem för att sedan hyra film och tjocka godis. En klart mysig kväll måste jag säga! Denna onsdag spenderade vi med Elin och Joanna i Södertälje. Och nu sitter jag här själv i Sorunda och är lite små trött. 
Ikväll blir det middag hos Petra med en massa flickor men innan ska jag springa lite samt fixa mig, kanske hinner jag ta en powernap också?

Bild- random en för jag har ingen bild på Petra 

Kommentarer
Postat av: dan

haha kommer du ihåg när jag avslöjade att dumbledore dog :D

2009-08-05 @ 16:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0