bild 6.



Jag har blivit utmanad av Isabella att lägga upp bild 6 ur mapp 6.
Skriva lite om den och se utmana lite folk. 
Jag orkar inte utmana så folk får själv bestäma om de vill eller inte. 
 Isabella- http://isabla.blogg.se/

Bilden är på mig. Det är exakt ett år sedan då jag var med Malin och Isabella inne i Stockholm. 
Dagens äventyr var att gå på bio men kommer inte ihåg vilken film som vi såg.
Jag älskar min pose otroligt mycket. 
Måste säga att det har hänt mycket på det här året. 
Kommer att tänka på en rolig sak som Isabella berättade när vi satt där. 
Att det var att några vänner med snopp som hade bestämt vilka de skulle pussas med på min fest. Önsketänkande typ. 
Min 16års fest hade varit bara någon dag innan bilden togs.  Lycklig tid. 

Som sagt utmanad den som vill och vågar. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0