Jag var sexfixerad trots att brudar inte existera.


Tidig morgon. Ingen speciell anledning att jag vaknar tidigt. 
Jag kan bara inte somna om. 

Igår började dagen med att syster och jag åkte in till stora staden. 
Fytusan vad kallt det var. Men jag fick tag i ett par pumps och lite smink. 
Ingen jacka. 

 
Bilder- Klart som korvspad att man ska ta egobilder.

När jag kom hem ringdes det några samtal. Det bästa var med Isabella. 
Det var ungefär ett halvår sedan sist. 
Efter att vi hade pratat om gamla tider och käresta Anna Skipper så åkte jag till Maja. 
Det blev kortspel med Maja, Elin och hennes pojkvän Danne.
Men på natten åkte jag hem. Skönast att sova i sin egna säng. 
Och nu sitter jag här och ska fixa lite med datans innehåll av bilder.
Väntar på att jag ska orka gå upp ur sängen och börja dagen. 
Det skulle visst bli negerbolls bakning med Dan. 
Fast också rensning av rummet och träning med Maja. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0