...


Det blev svårt, riktigt svårt. 
Jag vet inte varför men jag grät en skvätt. 
Livet är hårt och jag tror att jag har gått fram för snabbt. 
Jag skulle nog ha tagit mig tid och vara ledsen i mer än en dag. 
Fast det finns inget jag kan göra åt det nu. 
Det är ingen idée att börja gå runt och vara ledsen när man har börjat att vara så glad igen. 
För det kanske låter skumt men jag har nog inte varit så här glad på länge som jag är om dagarna. 
Mitt känsloliv är som en karusell. 
Men nu känns det lättare igen. 
Lite småprat med folk via msn.
Ett hej från en Patrik som jag konstigt nog har saknar och Jytte mår prima igen. 

Ska rota igenom garderoberna någon dag efter mina hemmagjorda snookskor. 
Inte så snygga men en fint minne från den sommaren med Malin och Maja. 

Bild- Snookskors tillverkning. Ni ser hur jag håller penseln


Kommentarer
Postat av: Josse

yes så gör jag ;D

2009-01-14 @ 16:12:26
URL: http://lagom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0