2009


Nu är det ett nytt år och de flesta verkar ha haft en bra nyårsafton. 
Min var sådär, bra till en början och hemsk på slutet. 
Jag skulle vilja gör om nyårsafton, tolvslaget och nyårskyssen. 
Men sånt går inte så jag får hoppas att resten av året blir bättre än den kvällen. 
Det togs inga bilder så jag kan inte bjuda på några här. 

Men nu ska man inte titta på det som redan har varit utan fokusera på det som kommer. 
Jag har en känsla att helgen kommer bli bra. 
Idag blir det bio med min kära vän Dan. 
Imorgon kommer mitt hus bli fullt av flickor från klassen. 
Trevligt att få träffa alla igen. 
Sen så efter helgen ska jag och Magnus åka till Kungsberget och jag ska äntligen lära mig att åka snowboard. 
Jag har lite att se fram emot men ändå känns det hårt. 
Livet är hårt.


Bild- I Notre Dame

Kommentarer
Postat av: Anonym

God fortsättning på dig vännen.

Hoppas att filmen var bra.

Må ditt år fortsättningsvis bli bra och innehållsrikt...

2009-01-03 @ 01:45:11
URL: http://marieiskogen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0