Lördag.


Två bloggfria dagar. 
Då jag känner mig sjukt efter i snookvärlden. 
Tog 3 månader innan jag fick reda på Oskars och Veronicas förhållande. 
3 månader innan jag får veta att det är slut. 
Snyggt snookfan. Amanda såg föresten snyggaste snooken Kihlen i stora staden idag. 
Kändes hemskt att få höra det när man själv satt på tåget påväg hem från Stockholm. 

Kan berätta om dagen. 
Vaknade i Vagnhärd. Åkte genom ytter Järna, vilket var första gången för mig. 
In till Stockholm där jag möte upp Joanna och Markus. 
Våran plan med dagen var att joina och stå helt stilla på centralen. 
Vi och 200 andra nolifers. 
Det var kul. Kul att se hur förvånade folk blev. 
Nu väntar man bara på att filmen ska komma upp på facebook. 


bilder- från kungsan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0