Ny vecka.


Yes hemma ifrån Vänersborg har jag varit i nästan 24 timmar och det är skönt att vara i Sorunda faktiskt. Sen jag kom hem har jag hunnit med att gratulera Daniel som blev hela 17 år igår samt så besökte jag besökt Malin och Majas hus igår. Imorse vaknade jag tidigt för att åka till simhallen för att köra några längder. Det gick bra och jag måste erkänna att det är riktigt kul att börja simma igen. Som litet barn så simmade jag många, många år men nu på senare tid så har jag bara besökt simhallen för deras gym vilket jag tycker är trist. Så ändring på det! 

Ikväll blir det grillning vid vattnet om det blir som jag vill. Myspys är ordet. 

Bild - Grattis Dan som fyllde år yesterday! Bättre sent än aldrig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0