@Sundsvall


Jag sitter just nu i en etta i Sundsvall med Petra. Här är vi på besök för att festa med alla glada norrläningar på Gatufesten. Vi tog bussen upp igår och kom fram till Sundsvall vid 8. Då blev det att träffa upp några sköna brudar med världens härligaste dialekt. Kvällen blev såklart en rolig en med mycket dans i öltält med fräna Sundsvallsbor. Såg också Moneybrother som spelade på den stora scenen här i staden. Men ikväll blir det Tomas Ledins samt Far och Sons texter som vi ska sjunga med till. Föresten så träffade vi tre killar ifrån vår hemkommun. Lite random att Sorundabor träffas 30mil ifrån våra hem men men livet är random.

Nej nu ska jag börja småfixa mig lite samt tagga till. Jag bjuder på lite Tomas Ledin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0