Tisdag .


Ojsan nu var det ett tag sedan denna blogg uppdaterades. Det ska vi göra en ändring på nu. 
Just nu är det väldigt slappt i skolan då vi har få lektioner kvar innan sommarlovet är här. Idag till exempel hade vi endast en lektion och en röstnining inom skolEU-valet. En jakt efter en kjoll till avslutningen var det som gällde efter skolan. Jag hittade tyvärr ingen så jakten fortsätter imorgon. 
När jag kom hem till Sorunda bar det iväg till gymmet med Sandra. Jag har ett fruktansvärt skavsår sen Scania milen som jag sprang för sisådär en vecka sedan så jag kan inte gå ut och jogga direkt. Så att lyfta lite på gymmet passar perfekt just nu. 
 

Bild- Tjaa biff 

Nej, om cirkus en timme börjar tvn sända bra program så jag ska nog sätta igång med matteresterna. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0