Glassjakt.


Regnet ruskar i Sverige och fötterna fryser till is i ballerinaskorna bara man lämnar huset. Jag säger usch! Men mitt i detta rusk idag suktade jag och Petra efter de nya Magnum glassarna som pryder alla busshållplatser så fint. Vi stog i minst 5 minuter och dreglade innan jag fick nog. 

Jag- Men ta en 20-lapp och spring in och köp en varsin Magnum till oss.  
Petra- Vadå nu? Bussen går ju nu!
Jag- Nej, om en minut. Du hinner!
(Petra springer över vägen och köper dyra glassar) 

Väl på bussen fick vi smaka av våra 22-kronorsglassar och fyfan vilken besvikelse. Vi satt hela bussresan hem (50 minuter) och klagade över hur små och ovärda glassarna var.  

Kommentarer
Postat av: petra

bästa :D

fuck magnums nyaste1

2009-06-04 @ 22:01:57
Postat av: elin

Haha jaaa eller hur! Jag köpte också en och det enda man gjorde var och klaga om hur små de var xD

2009-06-07 @ 12:06:31
URL: http://eeelinskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0