Torsdag.


Sommarjobb till klockan 11 sedan blev det bad på okänt vatten med Linus, Maja och Malin. Efter dagens första skratt förstod jag att jag allt hade saknat de där tjejerna ganska så mycket. Efter sol och simning köpte vi färdigrillad kykling och satte oss i min trädgård. Fast att klockan då var närmare 5 så stekte solen och vi somnade faktisk en stund. Vi lämnade sedan solen för att gå in på favoriten Linas kvällsbok. Det borde vara 20:de gången jag ser den filmen men ändå skrattar jag som om det var första gången. 
Imorgon börjar helgen som ska bli en lugn en med mycket sol och bad. Som sagt har jag mycket att ta igen.


Bilder ifrån sommaren 2006.
Bild1. Malin och Maja
Bild2. Jytte
Bild3. Trollhättan

Kommentarer
Postat av: mickis

man såg bara 3 halvt döda tjejer hos dej:P

2009-06-27 @ 13:40:40
URL: http://mickanparymmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0