Från äldre inlägg.


Läser äldre inlägg och tittar på gamla videos. 
De är endast ett år sedan men vad saker har förändras. 
Jag fick höra att jag har blivit samma person igen. 
Den personen som sa det kommer nog inte ihåg hur jag var då.
Jag kommer själv inte ihåg hur jag var då. 
Men när jag läser inlägg från ett år tillbaka så förstår jag hur jag var. 
Om jag hade träffat mig själv från den tiden idag så skulle jag gått fram och slagit till mig.

Dålig kvalite men man hör det vikigaste, fjortis skriket.

Kom inte och säg att jag är samma peson för det är en lögn.

Kommentarer
Postat av: elgias

min film e bättre från gungan än den där :P :D

2009-03-13 @ 17:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0