Måndagens äventyr.



Ännu en dag i estetskolan. 
En possetiv del av dagen som jag vill lyfta fram är att jag fick godkänt på mitt omprov i japanska. 
Det betyder att jag är ett steg närmare mitt mål om bokstaven G som betyg i japanska. 
En annan del av dagen var en pinsam en. 
Det ska nämligen spelas in en ny film som ska heta "Tusen gånger starkare" och idag var de i vår skola för att leta efter passande folk för rollerna i filmen.
Jag ställde så klart upp på att gå in i ett rum och bli intervjuad i grupp. 
Det var smått pinsamt men också spännande och roligt.
Att Samuel Haus som har spelat med "I taket lyser stjärnerna" och "Tzatziki" satt bakom en och lyssnade på allt man sa gjorde det inte mindre pinsamt. 


Riktigt snygg med det luktade diva. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0