SÖndag.



Det blev en blandning igår. 
Till en början var jag ett med tv-apparaten men kvällen fick en vänding och slutade med en 19års fest. 
En riktigt trevlig kväll kan jag sammanfatta det som. 

Idag blir det träning igen. Fast först ska jag nog sova lite till. 
Jag var tvungen att vakna tidigt för att följa Joanna till bussen. 

Tänkte bara skriva någon rad om att jag längtar oerhört mycket till värmen och sommaren. 
Fast denna sommaren kommer nog bli helt olik den förra. 
Men det är absolut inget jag gråter över. 

Bild- sommarens bonde bild


Kommentarer
Postat av: dan

hahaha jag tänkte på en sak xp alla på bilden sitter typ helt hopsjunkna xD

2009-04-01 @ 19:11:01
Postat av: Joanna

Ja den kvällen va fett rolig :D

2009-04-08 @ 11:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0