En sjukling i soffan.


Det blev en hemmadag idag. 
Jag vaknade vanlig tid och blev direkt ett med badrummet. 
Kanske en försenad vinterkräksjuka? Fast jag håller tummarna för att det endast är migrän. 
Så nu sitter jag här och är extremt hungrig men mat kan jag inte äta. 
Resa mig från soffan kan jag inte heller för då snurrar rummet likt en slänggunga. 
Det värsta med hela dagen är att jag hade jobb att göra i skolan, tid på ungdomsmottagningen och en dejt med gymmet. 

Hoppas att jag blir frisk snart så man kan börja med träningen igen. 
Jag har lämligen bestämt mig för att springa scaniamilen samt en mil med skolan. 
Fast då går det inte att ligga sjuk i någon vecka. 
Så håller tummarna för att jag endast har fått lite migrän och att jag kan lämna soffan för skola imorgon.


Vätskeersättning nästa♥


Kommentarer
Postat av: Jonna

Krya på dig, Jyttis!



Vad sägs om att redan nu bestämma att du ska få se Järna på påsklovet?



Puss!

2009-03-10 @ 18:12:27
URL: http://ahtresbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0