Dagen i bilder.



Jag hade med mig kameran idag så det blev som sagt dagen i bilder. En dag med prov, softball och konsert av Musik3orna. Konserten var bra och det klart häftigaste var när de började skrika till en Slipknot låt. 
Efter den såkallade skoldagen så blev det fika och småshopping med Elin. Sedan mötte jag upp Mamma för idag var det ju dags att springa Scania milen. Väl vid själva starten träffade jag Simon och jag övertalade honom att ta den stora rundan och göra mig sällskap. Vi sprang tillsammans hela milen och jag tog ton när det blev för jobbigt och rappade lite då och då. Vi försökte oss också på en allsång. Vi joggade runt på precis en timme och vi var båda nöjda med våra prestationer, Simon hade tydligen också varit sjuk så vi kände oss ganska så jämna. 
Nu sitter jag här med ett gigantiskt skavsår och längtar efter en dusch som jag ännu inte har tagit. Jag ska nog ändra på det där med duschen. Simma lungt. ♥

Kommentarer
Postat av: dan

vad va de för slipknot-låt? :O

2009-05-30 @ 09:18:23
Postat av: JYTTE

Ingen aning Dan

2009-06-01 @ 18:05:42
URL: http://jytte.blogg.se/
Postat av: dan

typiskt:/ YES va bara tvungen att skriva att min torkel i knipa torrent laddades klart nu ;P

2009-06-02 @ 16:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0