When we made love, you used to cry.


Jag tror jag har PMS eller något för det finns nog inte en ända person som jag inte har irriterat mig på idag. Måste erkänna att jag har velat skjuta minst tre stycken nära vänner. Men nu är jag hemma och skoldagen är avklarad samt omprovet. 

Egentligen skulle jag bara vilja lägga mig ner under täcket och sova. Kanske baka scones eller varför inte något onyttigt? Fast jag måste ta mig ut och springa. Motion måste jag få för annars så försvinner konditonen som jag så fint har byggt upp. Sen så är det också viktigt för jag måste springa förbi och hämta cykeln som jag tog till bussen imorse. 


Bild 1- En gammal höstbild? Nej, morgonens Jytte med mössa som skydd för regnet
Bild 2- cykeln, man bor ju på landet.

Det är nog bäst att jag ger mig ut nu så jag inte hinner titta ut genom fönstret och ångra mig.♥

Kommentarer
Postat av: charlotte

det är väl norr enby?:P

vart där bor du? ja känner verkligen igen mig :)

2009-05-08 @ 19:00:12
Postat av: JYTTE

Yes det är det :)

Fast jag bor uppe i Grödby. Bor du också i Sorunda?

2009-05-08 @ 22:41:49
URL: http://jytte.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja jag bor i det gula huset med massa lador innan fullbro busshållplats, därför kände jag igen mig :)

till vänster om man kör på vägen

2009-05-12 @ 16:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0