Valborg.


Planen för Valborg var bra men resultatet blev långt ifrån perfekt. Det började med grillning hos Joanna vilket var mysigt men sedan kom polisen och det blev kaos. Folk blev irriterade till tusen och splittrades. Kvällen var riktigt kall och efter några stopp samt knas gick man till det som var kvar av brasan. Så man fick iaf se en brasa, kanske det som är huvudsaken på Valborg?

Jag hade med mig kameran men tog nästan inga bilder fast jag bjuder på de som togs. 



Fast kvällens knas och poliser så hade den ändå sina ljusa stunder, vi fokuserar på dom tycker jag.♥


Kommentarer
Postat av: petra

haha random bilder, jag snor dem :)

2009-05-01 @ 20:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0