(Y)

Som sagt har det inte hänt så mycket idag, varit ute och joggat några km. Efter två vilodagar kom jag på mig själv med att vara fet, tänkte att det var dags att röra på mig. Jag saknade egentligen motivation ändå blev det 7km.

Aja, när jag ändå är inne på träning så ska jag disshissa träningsbloggar.


Fitnessgurun- Visst är bloggen bra och lärorik men hela skiten handlar om kosttillskott och kalorier. I bloggen skrivs det mycket om var som krävs för att se bra ut dock glömmer han det där med att må bra. Du kan tyvärr inte läsa bloggen utan att få små uppstötningar, syftar på spännisbilderna.




Sparkibaken- En måbra-blogg med varierad träning utan kaloriräckning och stora måltider. En motiverad tjej som ger bra insperation till en latmask som mig.


Kommentarer
Postat av: Elin

Jaaa du är ett riktigt fetto du Jyttis ;) du gör mig deprimerad när du säger att du inte sprungit på två dar, själv har jag inte sprungit på 400 dagar :)

2009-11-15 @ 19:31:18
URL: http://eeelinskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0