lite mål i vardagen

Just nu?
Hemma från en måndag i skolan och denna kväll ska jag ägna åt att göra en engelska analys om en bok, trevligt!
Jag vill påminna om att det endast 5 veckor kvar till jullovet. Jag längtar.
Kom på en liten grej som jag ska börja göra sådär en gång i månaden. Jag ska skriva en lista i början på varje ny månad på saker jag vill hinna med att göra under de ca 30 dagarna. Som små mål. Det kan vara allt ifrån att få G i japanska till att leva vegetariskt i 4 veckor. Sedan när jag har uppfyllt målen kan jag bocka av dom och känna att jag har utvecklas denna månad och gjort något bra av tiden. Låter som en jävla tönt men det är bra!

Kommentarer
Postat av: Malin

Oh, detta lät riktigt töntigt och smartigt :D

2009-11-10 @ 10:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0