You are my sweetest downfall.

Ni ska inte tro att anledningen till att bloggen står tom är för att jag har ett upptaget och viktigt liv. Svaret på bloggtorkan är att jag är så förbannat lat. Menmen.
Livet går på ändå. Jag har kommit på att jag kan utnyttja tidiga mornar för att röra på fläsket. Fast det finns såklart svårigheter med att gå upp innan tuppen gal för att springa. Jo du vet det är ju ganska så mörkt och på min gata finns tyvärr inga ljuskällor. Damn.
Nej men annars då? Jo igår var det bio med Nils och Victor. THE BOX. Filmen var till en början underbar men efter halva filmen tänkte jag bara på hur jävla B skiten var. Riktigt arg var jag när eftertexten kom. Efter allt åkte jag och killen på N hem till mig för att fortsätta filmtittandet.
Idag har jag ösningskört, gymmat och gjort skoluppgifter. Yeah! Mer plugg väntar..
Älskar old fyllebilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0