Sept. 27


Det är så att på senare tiden så har jag skaffat mig ett liv så jag har inte haft tid för bloggen... Nej, så är det faktiskt inte. Jag är och kommer alltid att vara en fucking nolifer.
Men jag får väl berätta lite om min helg då i brist på annat.
Jag började helgen iklädd outfitten här över, första gången på länge som jag tog lite töntiga posarbilder. Fredagens kväll och natt spenderades i Salem.
Under Lördagen sågs det på lite tennis och jag provade även för första gången att spela. Jag kan ju avslöja att jag tyvärr inte är en naturbegåvning.
Men när kvällen kom så åkte jag och Nils till Sorunda för att besöka Malin och Majas jacuzzi. Och idag har jag och Mamma haft en mor och dotter dag med lite shopping och biobesök. Flickan som lekte med elden är likt första filmen en favorit.
En mysig och lugn helg kan jag sammanfatta det som. Men nu har det fan varit mysigt och lugnt för länge! Nästa helg måste det bli andra bullar...

Kommentarer
Postat av: Maja

Den där tröjan blev jag kär i! :D

2009-09-28 @ 19:26:16
Postat av: Marie

Hmmm, då var vi två som gillade den...

2009-09-28 @ 19:45:11
Postat av: JYTTE

Tre med mig själv ;)

2009-09-28 @ 20:19:19
URL: http://jytte.blogg.se/
Postat av: petra

åhhh FINT när du har håret så! :D

2009-09-29 @ 16:25:45
Postat av: thilda

fina jytte!

2009-09-30 @ 18:33:13
URL: http://thildss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0