Sept. 28 - en sjukling

Jag har fått nått knas så huvudet värker hela tiden och jag mår lite illa då och då. Åkte hem ifrån skolan idag då vi hade 1 och en halv lektion kvar. Jag förstår inte vad som har hänt, jag som aldrig blir sjuk mår nu faktiskt piss. Fast varför klaga egentligen? Jag kommer förmodligen inte dö av denna migrän eller förkylning, eller så kanske jag har nassesjukan och blir nästa person att dö. Fast det hoppas jag inte på för till helgen ska jag må bra och hitta på knas. Tror det är nån kille som fyller år i helgen också, kommer bara inte på vem det kan vara...
Nu blir det te, smörgås och tv♥
Eller ge mig sommaren igen så lovar jag att bli frisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0