Varning för ointressant inlägg.

Nu, en fredagkväll är jag en trött en. Så trött så jag faktiskt snart ska gå och lägga mig för imorgon ska jag arbeta. Sova klockan halv 10? Hm.. Patetiskt jävel.
Men tröttheten beror på träningen, dagens och veckans. Har tränat ganska så hårt den här veckan vilket såklart snor all min energi och sug.
Dagens träning bestod av:
  • löpning 8km
  • styrka i armar, ben, mage och rygg
  • simning som avslut
Förra veckan hade jag som ett litet mål att springa 30 km under denna veckan. Idag körde jag veckans sista pass då helgens två dagar blir vilodagar, men jag klarade mitt mål. Nästa veckas mål är att förbättra min tid på 5km med en minut, alltså till 25 minuter.
Nej usch, nu blev det för mycket träning i ett inlägg. Förlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0