tvåtusentio

Sedan sist har det hunnit vara både jul och nyår. Det har hänt en hel andra grejer också men det är bara små skit. Inget värt att nämna.
Tänkte slänga in lite bilder ifrån nyår. Kvällen började vi hos M&M med middag och sedan for vi vidare på en lokalfest. Början av kvällen var hur trevlig som helst men slutet gjorde kvällen till en rätt så okej en. Men ändå är detta nyår mitt livs bästa, kan tillägga att jag inte brukar ha tur med nyårsaftonar.
Huvudsaken var ändå att jag fick en kväll med vännerna och en nyårskyss av den jag älskar. Fast att den där kyssen blev som den blev.
Jytte- Nils vad är klockan?
Nils- 00:01
Jytte- Men vafan kyss mig då!!

Kommentarer
Postat av: Ma

If i could turn back time! Whahah skit vad kul jag hade!!! xD Önskar att jag hade haft kamera med mig som Malin E...

2010-01-08 @ 01:10:09
URL: http://shorthair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0