En dag på hälsomässan

Har varit på hälsomässan idag. Trevligt! Vi köpte tre st böcker skrivna av Fredrik Paulún. Blev dock lite knas när jag skulle köpa tredje boken. Jag lämnade fram pengar till han i montorn och han frågade om jag ville ha den signerad. Jag tänkte något i form av "Vadå signerad av dig? Varför?" och såg nog väldigt förvånad ut så han tillade "Det är ju jag som har skrivit den". Pinsamt värre, jag inte kände igen Paulún. En av de största männen inom kost. Jag sa till mitt försvar att jag inte kände igen honom och han förklarade det med att han inte har skägg eller glasögon längre. En annan anledning var att han också har svart backslick nu. Fick i alla fall en autograf och blev glad.
Nu ska vi göra smoothie och titta på film. Myspys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0