To be or not to be en bra bilförare?

Tidigare idag satt jag och berömde mitt eget bilkörande, alltså jag är ju bara bäst på att köra bil...
Fast när jag nu kom hem efter gymmet skulle jag backa in och parkera och jag hade tidigare ställt den andra bilen på gruset ivägen så det blev lite tight att backa. Men jag gjorde ett försök och backade in i vår murade kant vi har. Blev världens buckla... Som tur är var det på vår 1000kroners-bil som vi snart ska sälja. Till mitt försvar var det kolsvart ute samt rutorna var igenimmade så jag såg inte ett smack. Jag kanske borde ta tillbaka det där med bästa bilförare nu?
Jag ritade en bild för att ni ska förstå händelsen.

Kommentarer
Postat av: Joanna

suverän bild, man förstår precis vad du menar!

2010-10-28 @ 17:48:19
URL: http://joannagreen.blogg.se/
Postat av: JYTTE

Jag får tacka Tant Grön!

2010-10-28 @ 19:59:33
URL: http://jytte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0