I ain't leaving you, you better believe it.

Idag är det två år sedan vi blev vi. Det firar vi lite halvmycket genom att inte gå till skolan utan ha brunch istället. Dagen började med en lång morgonpromenad i det superduper fina vädret. Sedan bakade vi scones, kokade ägg och fixade smoothie. Vi åt oss feta och var tvungna att ta en promenad till för att gå ner skiten. Har aldrig ätit en så stor brunch tidigare, härligt!
På eftermiddagen tog jag cykeln och tåget ner till Nynäshamn för att langa kläder till Nathalie samt köra ett träningspass med henne. Det blev backträning i en riktig mördarbacke. Fick upp flåset ordentligt samt mjölksyra i benen. UNDERBART är ordet! Dock gick segt att springa hem men det är så det ska vara. När jag skulle ta tåget insåg jag att det var 15 minuter kvar till tåget skulle gå och kände att jag inte alls orkade sitta och vänta av dessa minuter så jag bestämde mig för att promenera till centrum och ta tåget i från stationen. Första gången jag är tidsoptimist så jag fick springa sista biten för att precis hinna med tåget. Verkligen på håret var det. Usch, vad dum jag kan vara ibland.
Nu är jag hemma, har precis ätit fiberhusk-pannkakor och tittar på Biggest Loser. Ikväll blir det tvn hela kvällen och det med basta! Ledig imorgon också, underbart är ordet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0