I’m in a hurry, cause they’re waiting down in hell.

En påskafton som har varit väldigt alldaglig. Aktiviteterna idag har varit promenad, cykla, åka tåg, promenad, jobba 10-15, åka tåg, cykla, springa, promenad med familjen Daniels lånehund och bakning av piroger. Imorse lovade jag att jag skulle åka över till han Nils men jag är så trött att jag inte orkar göra nånting förutom att kolla på Family Guy och halvsova. Får bli att åka över dit imorgon istället, efter jag har haft en till promenaddejt med lånehunden Alva och solat några timmar.
Jag kom på att jag vill träffa brudarna. Sen kom jag på att fyra ut av dom är på kryssning, en är i Göteborg och den sista har blivit med pojkvän. Attans att jag missade tjejkvällen i onsdags. Får ordna med en ny snart, mycket snart! Så snart alla har kommit hem.
Nu blir det fortsatt halvsovning och tvtitt. Snart ska jag nog lägga mig och läsa istället. Om ett tag.

Kommentarer
Postat av: sara

Men vi måste ju ändå träffas!!

2011-04-23 @ 21:15:55
Postat av: sara

Nu blir det ju pinsamt om det inte är mej du menar haha

2011-04-23 @ 21:16:38
Postat av: JYTTE

haha men klart det var dig jag menade!

2011-04-24 @ 11:11:36
URL: http://jytte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0