They say we're young and we don't know

Igår åkte mina föräldrar till Berlin och överlämnade huset till mig och Nils. Så just nu håller vi på att träna på att bo tillsammans och som jag sa till Maja så går det faktiskt bra. Vi kanske klarar det här med flytten ändå. Igår kväll efter vi båda kom hem ifrån träning och klättring gjorde vi en vegetarisk middag, för att äta vegetariskt ska vi också träna på, sedan drog vi ut och målade möblerna som snart är klara. Vi lämnade garaget när det mörknade för att se om Nils högtalare och min dator fungerade ihop. Och de gjorde de så det blev dans till The Beach Boys samt Cher och jag sjöng I got you to kiss goodnight och han sjöng I got you to hold me tight.
Sedan levde vi lyckliga i alla våra dar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0