Gårdagen i bilder

Jag fyllde år igår. Det firades med brunch i mitt hus med 11 stolar kring bordet. Trevlig start på en födelsedag! Eller egentligen började min dag med huvudet i toaletten. Fast det bort ser vi från. Fick världnes finaste självporträtt av Sandra och Lizzy. Skrattar sönder varje gång jag tittar på det. Senare på dagen kom släkten och fikade. Jag fick en heldel flyttahemifrån-saker, vilket jag önskade mig. Av Nilsen fick jag en pulsklocka. Klockan och tavlan var nog de bästa presenterna. Jag har velat haft en pulsklocka i ca året nu men inte orkat lägga pengar på det för det är lite för dyrt för en klocka enligt snåla mig. Men men. När släkten åkte hem började jag och Nils att möblera mitt nya rum. Blev über nöjd.
Vad händer idag då, första dagen på ett välbehövt lov? Vi ska åka iväg till Stälje och vaccinera oss mot hepatit A. KUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0