Söndag

En helg har snart gått och det har varit en riktigt bra en.
Fredag: Jobb till klockan 18 sedan hem för att få besök av den finaste.
Lördag: Vi var flytthjälp till Jessica. Så nu är hon borta. Hon har flyttat till Kungshamra. Kul för henne.
Igårkväll när det skulle sovas blev det snack om den där framtiden som snart är här. Man är rädd över hur allt kommer bli. Fast att jag redan har överplanerat allt så blir det knas ibland när man tänker på framtiden. För vart ligger Umeå ens? Men vi är två och allt går lättare när man är just två.
Söndag: Träning och skrivning av ett CV. Ett CV som är mitt första. Det blir sjukt jävla bra faktiskt.
Nu: Ska jag byta om. Jag ska över på halv8hosMalinochMaja-middag. TREVLIGT är ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0