Blää

Usch, usch. Jag är sjukt nere och deppig. Detta pga att jag har fått problem med högra handleden och kan inte träna ordentligt. Får ont av minsta lilla. Hur fan sak det nu gå med mina tester i idrotten? Skit! Låter egentligen som världens småsak men nej. Har bänkat som fan så jag ska klara testet så jag vill verkligen få bra resultat. Men aja det blir att vila handleden så det inte blir nått kronisk. Det skulle ju va det värsta.
Idag: Träning med sällskapet sedan arbete
Nu: Biggest loser och smoothie

Kommentarer
Postat av: Jasi

Hejhejhej! Vetdu vad jag precis gjort hihi? Kollar genom hela din blogg! Jag fann nämligen den när jag sökte runt som en tok på nätet efter allt spår som finns kvar av Snook... Du förstår jag är också ett fan. Jag har vart det hur länge som helst och jag kan fortfarande inte acceptera deras uppbrott över huvud taget. Aja, sen fann jag din blogg och såg alla bilder och inlägg om Snook och jag ba WIEHII ÅHH helt såhär överlycklig.

Och det här kanske låter jätte dumt, MEN jag upptäckte att du har en maaaaaassa bilder på dessa två gossar som jag t.ex. aldrig skådat förut, hur mkt jag än sökt på internet, och jag blir alldeles vaaaaarm i kroppen när jag seeer dom. Därför vore det faktiskt jätte raaaart av dig om du kanske skulle vilja fortsätta ladda upp lite bilder på Snook(♥) , jag skulle bli alldeles överlycklig. :')

/ett fortfarande starkt SN Dubbel-O K fan.

2011-01-04 @ 01:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0