TRött någon?

Vad har hänt sedan sist jag skrev? Ingen nytt bara samma saker som hela lovet har gått ut på. Jobba, träna, Nils. Dock var jag ledig igår. Härligt! Men inte lika härligt att det var snöstorm. Vi protesterade mot skitvädret genom att springa till krysset och hyra film och sedan springa hem. Jobbigt var det men otroligt skönt att sedan krypa ner i sängen och kolla på film. Mot kvällen åkte vi hem till mig och gjorde inte ett skit. Somnade sent för att gå upp tidigt och att ta en morgonpromenad. Mitt nyårslöfte är att ta morgonpromenader mins 5 gånger i veckan. Första veckan så får se hur det kommer att gå. Eter frukosten drog jag ner till Nynäs och Nils hem. Klockan 10 öppnade bokhandeln och där har jag tillbringat dagen och början på kvällen.
Nu ska jag titta på tv, dricka jus och äta nötter. Ska somna tidigt för imorgon ska jag jobba, igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0