En bra dag.

Med hjälp av dessa tre bilder ska du få en hum om hur jag ser ut idag och jag måste medge att bilderna förmedlar min look jävligt bra! Idag är det en bra dag. Det bestämde vi igår. Dagen har enligt bradag-schemat inte börjat riktigt än. Det börjar när jag sätter min fot i Nils hus. Vi ska börja bra-dagen med brunch. Mitt bidrag består av äppel och kanel scones gjorda på gravhamsmjöl och rådsikt med solrosfrön och hazelnöttskärnor. Ett nytt expriment som jag hoppas ska gå hem. De står för tillfället i ugnen och när de är klara ska jag fara iväg. Annat som står på dagens schema är att åka och hämta en micro, köpa färg och mässings knoppar till våra sängbord, shoppa kläder samt biobesöket. Som sagt dagens dag är en bra en!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0