Fredag

Underbara fredag! Veckan har varit bra och bestått av jobb, mat, träning, bak, vänner och picknik. Dock är jag glad att det snart är helg och att det är en lång sådan. Jobbar inte lördag så är HEL-ledig. Imorgon ska vi se Potter-filmen vilket jag har taggat till i ungefär i tre månader. Kommer bli galet kul, säger tönten. Jag kom på precis att det var länge sedan jag unnade mig lite nya kläder. Senast var nog i Tunisien, vilket är snart två månader sen. All shopping består av hushållsprylar för tillfället men det ska vi ändra lite på. Nu har vi ju nästintill allt vi behöver. Förutom en tekanna. Men det blir nog en tripp förbi Skärholmen imorgon innan bion om jag får bestämma. Kanske hittar en fin tekanna där också.
Nej, nu blir det jobbet. Ses på andra sidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0