Och dagarna går

Igår var jag ledig. Hade sovmorgon och började dagen med en grötfrukost framför en film med Nils. Efter halva filmen kom ångesten. Mitt motto är att varje ledig dag måste vara minnesvärd, för annars kan man lika gärna jobba. Så vi drog våra feta rövar ur soffan och gjorde dagen betydelsefull. Vi började med att åka till Rusta för att lämna tillbaka en papperskorg. Papperskorgen bytes för att jag hittade en snyggare. Gud vad töntig man har blivit. Allt måste vara perfekt... Till och med pappersorgen vi ska ha i badrummet. Överplanerar någon kanske? Jaja. Vi åkte sedan för att lämna blod i Södertälje. Eller jag lämnade blod och Nils fikade. Det var väll det som var dagens mest betydelsefulla. Kändes bra efteråt och jag proppsar på att alla ska lämna blod, om man får vill säga. Med lite blod fattigare och en macka och en bok rikare åkte vi till en Scond hand-butik. Där hittades en UNDERBAR spegel (375kr) som jag blev helt otroligt töntigt förälskar i. Hur man nu kan få sådana känslor för en spegel... Vi fick också med oss en ljusstake (50kr), en te-kanna (15kr) och två kuddar (2x10kr). Som sagt en meningfull dag.
Idag har det varit jobb och träning. Vad annars?
Imorgon är det träning och jobb.
Nu är det mys med mig själv och nått gott att äta. Något gott men såklart töntigt nyttigt. Typ cashewnötter och frukt. Tönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0