Tisdag

Igår tog jag, Petra och Maja en välbehövd tjejkväll med sex and the city och smält chocklad i banan. Vad skulle man vara utan sina vänner? Dom som säger att partnern är det bästa man har är lite koko i bollen.
Nu har jag packat en väska med träningskor och pluggböcker. Ska först svänga förbi gymmet och träna för första gången på nästan en vecka, har varit lite sjuk. Sedan ska jag ta bussen till Rönninge och Joanna. Där ska det pluggas geografi och det med basta. Vänner är som sagt det bästa man har, för utan dom överlever man inte. Fast jag menar inte att Nils inte är min vän, för det är han. Han är en av de fyra som är de bästa. Hmm... knasigt inlägg? Jeppjepp. Aja.. Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: essiie

hej! Har sökt massa på danne och oskar och din blogg kommer upp rätt mycekt! finns dom fortfarande i ditt hjärta?:)

2011-03-01 @ 13:33:56
URL: http://essiecederroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0